18 sie 2017

CIASTO CZEKOLADOWE POLSKIE MŁYNY


Kocham Ciasta czekoladowe, ale nie zawsze mam czas by szykować wszystkie składniki itd. Dzięki kolejnej współpracy z marką POLSKIE MŁYNY mam ogromną przyjemność poznać Mieszankę Ciasto Czekoladowe z Mąki Szymanowskiej. Do ciasta dołączona jest praktyczna, papierowa foremka , która jest bardzo fajnie wykonana, na pewno nam się nie rozpadnie podczas pieczenia ciasta. 
Polecam w 100 % bo zarówno Ja jak i Moi Goście byli tym ciastem zachwyceni. Dodam , że ciasto robi się bardzo szybko . 
Zapraszam również do odwiedzenia Strony  oraz FP POLSKIE MŁYNY

SKŁADNIKI :

🍴Ciasto Czekoladowe z Mąki Szymanowskiej Polskie Młyny
🍴2 Jajka
🍴75 g Margaryny 
🍴3 Łyżki wody
 

PRZYGOTOWANIE:

🍴 Do miski wsypujemy całą zawartość opakowania.
🍴Dodajemy jajka, wodę i miękką margarynę. 
🍴Całość dokładnie łączymy za pomocą miksera ok 3-4 minuty na wysokich obrotach.
🍴Gładką masę przekładamy do foremki dołączonej do Ciasta Czekoladowego Polskie Młyny.  
🍴Wstawiamy do piekarnika lekko rozgrzanego i pieczemy bez termoobiegu w temperaturze 160-165 stopni C przez 40-50 minut.
🍴Ciasto można posypać cukrem pudrem albo polać polewą czekoladową. Ja nie dodawałam już nic , ponieważ ciasto samo w sobie było idealne. 
🍴Czekamy aż ciasto wystygnie. 
Smacznego :)
 

2 komentarze:

Beata pisze...

Ciekawy przepis, nie omieszkam się spróbować!

Anonimowy pisze...

Super opcja od Polskich Młynów, szczególnie, że na bazie mąki szymanowskiej, której zresztą używam

DRUKUJ PRZEPIS

Print Friendly and PDF