3 sty 2016

Makaron z Mięsem Mielonym z Sosem Tikka Masala

Czasem mam ochotę na szybki obiad i dziś właśnie był ten dzień. Przygotowałam bardzo dobry makaron z mięsem mielonym wołowym i sosem kupnym z Lidla Tikka Masala. Nie byłam przekonana do tego sosu bo zazwyczaj dodaję do kurczaka ale na prawdę z połączeniu z wołowiną jest pyszny. 
Zapraszam:)



SKŁADNIKI:
500 g mięsa mielonego wołowego
300 g dowolnego makaronu
1 słoik ok 500ml sosu Tikka Masala ( ja kupiłam w Lidlu)
1/2 czerwona papryczka chilli
1 ząbek czosnku
1/2 czerwonej cebuli
pieprz 
10 dag sera żółtego 
olej lub oliwa do smażenia mięsa ( bardzo mała ilość)

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA:
 Makaron gotuję jak w instrukcji na opakowaniu.
Czosnek, papryczkę oraz cebulę kroję drobno w kostkę. 
Na rozgrzany olej wykładam mięso. 
Smażę po ok 5 min dodaję papryczkę, czosnek, cebulę. 
Na koniec dodaję pieprz. 
Całość smażę dalej.
Na koniec dodaję sos. Duszę ok 5 min. 
Ser żółty kroję w kostkę. 
Całość podaję następująco: makaron-sos-ser













SMACZNEGO

Brak komentarzy:

DRUKUJ PRZEPIS

Print Friendly and PDF