29 maj 2018

RACUCHY Z JABŁKIEM



 Witam Was :)
Smak Dzieciństwa oczywiście Racuchy :)
Dziś racuchy na mleku z tartymi, kwaśnymi jabłkami:)
Lubicie? Ja uwielbiam :)

Zapraszam rónież do odwiedzenia i polubienia mojej strony na FB https://www.facebook.com/gotowaniepatki/ BĘDZIE MI BARDZO MIŁO :)

SKŁADNIKI NA 12 Sztuk :

🥞 250 ml ciepłego mleka
🥞 2 jajka
🥞 1 i 1/2 szklanki mąki pszennej
🥞 2 łyżki cukru pudru
🥞1 łyżka proszku do pieczenia
🥞szczypta soli
🥞 2 duże zielone jabłka (ja dałam kwaśne)
🥞 dodatkowo olej do smażenia 

PRZYGOTOWANIE:

1. Do miski wbijam jajka, ciepłe mleko , cukier, sól,proszek oraz mąkę. Łączę za pomocą miksera . 
2. Jabłka obieram i trę na tarce o grubych oczkach , dodaję do ciasta. Łączę łyżką. 
3. Na patelni rozgrzewam olej rzepakowy . 
4. Za pomocą łyżki nabieram porcję ciasta. Smażę na rumiano z obu stron. 
5. Posypuję cukrem pudrem , jogurtem czy ulubioymi powidłami. 

SMACZNEGO :)













Brak komentarzy:

DRUKUJ PRZEPIS

Print Friendly and PDF