30 cze 2018

SA艁ATKA Z TORTELLINI I KURCZAKIEM


Jedna z Moich ulubionych sa艂atek --Z Tortellini i kurczakiem 馃嵅馃嵅馃嵅馃嵅馃嵅馃嵅馃嵅馃嵅
Robi si臋 j膮 w miar臋 szybko .
Cz臋sto podaj臋 j膮 na przyj臋ciach,spotkaniach z przyjaci贸艂mi czy od tak kiedy mam ochot臋.
Polecam osob膮 , kt贸re lubi膮 sa艂atki mi臋sne ale nie banalne ;)

Zapraszam r贸wnie偶 do polubienia mojej strony na FB https://www.facebook.com/gotowaniepatki/,b臋dzie mi bardzo mi艂o;) 

Przepis na Sa艂atk臋 dla 4 os贸b:
 
1 opakowanie Tortellini u mnie z serem i szpinakiem
1 papryka czerwona
2 og贸rki kiszone
15 dag sera 偶贸艂tego tartego
2 艂y偶ki drobno posiekanej natki pietruszki 

Mi臋so:
 
1 pojedynczy filet z kurczaka bez sk贸ry
1 艂y偶eczka papryki czerwonej
S贸l i pieprz do smaku
Olej rzepakowy do sma偶enia

Sos:

2 艂y偶ki jogurtu naturalnego
2 艂y偶ki majonezu tradycyjnego
S贸l i pieprz do smaku
2 艂y偶ki przyprawy curry 

Przygotowanie:

Tortellini gotuj臋 w osolonej wodzie jak w instrukcji u mnie ok 4-5 minut.
Odcedzam i pozostawiam do ostudzenia.
Papryk臋 myj臋 i kroj臋 bardzo drobno.
Og贸rki kiszone r贸wnie偶 kroj臋 bardzo drobno.
Filet z kurczaka myj臋 , kroj臋 w drobn膮 kostk臋 doprawiam i sma偶臋 na rumiano. Pozostawiam do przestygni臋cia.
Sk艂adniki sosu 艂膮cze ze sob膮 .
Do miski przek艂adam wszystkie sk艂adniki ,polewam sosem. Mieszam. Przed podaniem pozostawiam w lod贸wce na ok 30 min ,tak by smaki po艂膮czy艂y si臋 ze sob膮.
Smacznego

Brak komentarzy:

DRUKUJ PRZEPIS

Print Friendly and PDF