5 mar 2019

FIT GNIAZDKA Z MIĘSA MIELONEGO ZE SZPINAKIEM

Dziś pierwszy raz robiłam Fit gniazdka z mięsa mielonego,szpinaku,świeżego kopru, zapiekane z serem mozzarella. Wszystkim bardzo smakowały. Podałam je z kaszą jęczmienną i ogórkami kiszonymi.

Zapraszam również do polubienia mojego FP a jeśli spodoba Ci się przepis udostępnij go innym ,będzie mi bardzo miło ❤ Zaczynamy .

 Składniki na ok 12 sztuk :

 🍽 500 g mięsa mielonego z indyka
 🍽 1/2 pęczka szczypiorku
 🍽 1/2 pęczka kopru
 🍽 4 łyżki płatków owsianych błyskawicznych
 🍽 1/2 czerwonej cebuli
 🍽 3 garście szpinaku świeżego
 🍽 2 łyżki przyprawy do mięsa mielonego
 🍽 1 łyżka czosnku granulowanego lub grys
 🍽 sól i pieprz do smaku
 🍽 1 łyżeczka papryki czerwonej mielonej
 🍽 1 łyżka oleju rzepakowego
🍽 1 ser mozzarella
 🍽 3 łyżki ketchupu

 Przygotowanie:

1. Do miski przekładam mięso mielone, drobno posiekany koper i szczypiorek,płatki owsiane,ketchup oraz przyprawy.
 2. Następnie szpinak myję i drobno siekam (ja siekam w paski).
 3. Cebulę kroję w kostkę.
 4. Na patelni rozgrzewam olej przekladam szpinak i cebulę. Solę i pieprzę do smaku. Smażę ok 3 minuty. Przekładam do mięsa. Całość dokładnie łącze
. 5. Na blachę wykładam papier do pieczenia. Nabieram porcję mięsa. Formuje kulkę. Za pomocą szklanki (dna) robię wgniecenie w kulce (tak by po bokach było więcej mięsa.
 6. Do srodka daję plaster mozzarelli
 7. Piekę kotlety przez 25 min w 180 stopniach.
8. Podaję z ulubionymi składnikami. Smacznego ;)

Brak komentarzy:

DRUKUJ PRZEPIS

Print Friendly and PDF