31 mar 2019



Wczoraj ,zaprezentowałam Wam przepis na pyszny Śmietanowiec z galaretkami i gruszką a Dziś chcę Wam przedstawić pyszny jogurtowiec z galaretkami :) Smakuje rewelacyjnie. Ja robię go dzień wcześniej, lubię kiedy wszystko jest dokładnie zwarte. Jogurtowca przygotowałam w keksówce. Smacznego ;) Będzie mi bardzo miło jeśli polubisz moją stronę na FB 😘🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰

SKŁADNIKI:
 🍰4 dowolne galaretki (różne smaki)
🍰 600 ml jogurtu naturalnego
 🍰 250 ml mleka
 🍰 1/3 szklanki zimnej wody
 🍰 5 łyżeczek żelatyny
 🍰 1/2 szklanki cukru pudru

Przygotowanie :

1. Galaretki przygotowuję jak w instrukcji na opakowaniu ,natomiast zmniejszam ilość wody. Ja dałam ok 350 ml wody (trochę więcej niż szklanka). Przelewam do płaskiego naczynia (tak by bylo3nam dobrze kroić). Dokładnie rozpuszczam galaretki,studzę. Przekładam do lodówki na pare godzin.Po upływie tego czasu , keksówkę dokładnie wykładam folią spożywczą. Galaretki kroję w kostkę, przekładam do keksowki. Wkładam do lodówki.

 2. Do zimnej wody wsypuję żelatynę. Dokładnie mieszam,zostawiam na kilka minut.

3. W garnku gotuję mleko a następnie przekładam żelatynę. Zdejmuję z ognia. Za pomocą trzepaczki kuchennej dokladnie mieszam. Do rozpuszczenia żelatyny. Pozostawiam do wystygnięcia.

 4. Do wysokiego naczynia przekładam jogurty.Dodaję cukier. Miksuję za pomocą miksera ok 3 minuty. Następnie dodaję chłodne mleko z żelatyną, miksujemy jeszcze ok 2 minut. Następnie przelewamy do keksówki z galaretką. 5.Pozostawiamy w lodowce najlepiej na całą noc. Smacznego.

 Jeśli zrobiłaś/zrobiłeś deser wyślij mi na meila gotowaniepatki@gmail.com a ja chętnie opublikuję na swoim Blogu ;)

Brak komentarzy:

DRUKUJ PRZEPIS

Print Friendly and PDF