22 wrz 2019

Sałatka z pieczonym schabem


Witam Was:) Dziś w Naszej rodzinie mieliśmy przyjęcie urodzinowe Miłosza. I z racji tego zrobiłam sałatkę;) Przepis 100% mojego autorstwa . Robi się ją szybko o jest łatwa w przygotowaniu . Sałatka z mięsem pieczonym i serem wędzonym Myślę, że smakowała bo bardzo szybko zniknęła.z Miski :)

 Będzie mi bardzo miło jeśli polubisz moją stronę na FB gotowaniepatki 🤗🤗🤗🤗🤗https://m.facebook.com/gotowaniepatki/

 Składniki na ok 12 porcji :

 30 dag pieczonego mięsa (ja dałam schab)
 15 dag sera wędzonego w kawałku
 6 ogórków konserwowych lub
12 korniszonów
 4 garście Mix sałat ja dałam z rukolą
 2 łyżki drobno posiekanego kopru

 Sos:

 3 łyżki jogurtu naturalnego
 1 łyżka majonezu
 2 łyżki ketchupu pikantnego
 Sól i pieprz do smaku

 Przygotowanie:

 Mięso kroję w kostkę. Ser turę na tarce o grubych oczkach. Ogórki kroję w kostkę. Do miski przekładam wszystkie składniki sałatki. Składniki sosu łącze ze sobą. Polewam sałatkę. Mieszam. Odstawiam do lodówki na ok 30 min przed podaniem. Smacznego .

Brak komentarzy:

DRUKUJ PRZEPIS

Print Friendly and PDF