11 paź 2019

Fasolka po Bretońsku



Witam Was, przepraszam ,że dawno się nie odzywałam ale niestety kręgosłup się odzywa....

Ale już wracam do Was w pełni zwarta i gotowa na nowe wyzwania kulinarne ;) Tak jak obiecałam jakiś czas temu ,podaję przepis na fasolkę po bretońsku;)

 Fasolka z własnego ogrodu. U mnie duża Jaś gigant. ;) Ulubione danie mojego Męża, które zniknęło w mgnieniu oka. Przyznam się robiłam pierwszy raz w życiu;) Lubicie? Ja nie przepadam za fasolą..niestety ..Ale czego się nie robi dla Miłości;) hihi

 Przepis prosty, szybki w przygotowaniu. Polecam. Jedynie fasolę moczę przed gotowaniem ok 12 godzi (pozostawiam na noc) .

🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯🗯
Przyprawy jakie użyłam w przepisie i wiele innych znajdziecie oczywiście w moim ulubionym sklepie internetowym
 Skworcu
https://www.skworcu.com.pl
Polecam ❤❤❤❤❤❤❤❤🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗

Zapraszam również do polubienia mojej strony na FB będzie mi bardzo miło.
 A teraz przepis 🥘🥘🥘🥘🥘🥘🥘🥘🥘🥘🥣🥣🥣🥣🥣🥣🥣🥣🥣🥣

Składniki:
 500 g fasoli Jaś
 50 dag dobrej jakościowo kiełbasy np.wiejska
 50 dag boczku wędzonego
 1 cebula
 Sól i pieprz do smaku
1 łyżka papryki wędzonej Skworcu https://www.skworcu.com.pl/papryka-wedzona-ostra-50g.html
2 łyżki przyprawy Meksykańskiej Skworcu https://www.skworcu.com.pl/przyprawa-meksykanska-50g-ostra-bez-konserwantow.html
500 ml przecieru
500 ml pomidorów z puszki
 3 łyżki mąki

 Przygotowanie
 1.Fasolę wrzucam do wysokiego naczynia,dużej miski. Zalewam wodą (zimną) tak by fasola była zalana całkowicie ,najlepiej by bylo ok 5 cm nadwyżki wody.
 2. Pozostawiam na ok 12 godzin
3.Po tym czasie fasolę,przelewa(z wodą) do garnka ,dodaję łyżkę płaską soli i gotuję na małym ogniu ok 40 min ale patrzymy caly czas by fasola nie była bardzo miękka.
 4.Na patelni podsmażam kiełbasę i boczek pokrojony w kostkę.
 5. Dodaję 1 cebulę również pokrojoną w kostkę. Smażę całość aż będzie rumiana.
6. Następnie podsmażoną kiełbasę, boczek i cebulkę doprawiam solą i pieprzem oraz przyprawą meksykańską oraz papryką wędzoną Dodaję do gotującej się fasoli.
 7. Następnie Dodaję przecier i pomidory z puszki.
 8. Do kubka wlewam ok 6 lyżek gorącej zupy (bez fasoli) dodaję mąkę. Bardzo szybko mieszam (ja również przecedzam przez sito by nie.bylo.grudek) dodaję do garnka.Gotuję cały czas na małym ogniu jeszcze ok 15-20 minut. Całość doprawiam do smaku solą i pieprzem Smacznego .

Brak komentarzy:

DRUKUJ PRZEPIS

Print Friendly and PDF