11 sie 2020

Moje Og贸rki kiszone








 Moje ulubione og贸rki kiszone 馃グ馃グ馃グ

 W tym roku u Mnie ma 1 miejscu. 

 Uwielbiam https://www.skworcu.com.pl

 #og贸rki #kiszonki #polskiesmaki #mojeulubione #przepisy #szybkie B臋dzie mi bardzo mi艂o je艣li polubisz moj膮 stron臋 na FB gotowaniepatki 


https://m.facebook.com/gotowaniepatki/?ref=bookmarks ❤❤❤

 Przepis :

 2 kg og贸rk贸w

 2 g艂贸wki czosnku 

 1 p臋czek kopru 

Korze艅 chrzanu

 1 ca艂a przyprawa do og贸rk贸w Skworcu 

 1i 1/2 艂y偶ki Soli kamiennej Skworcu 

 2 litry wrz膮tku

 S艂oiki ja u偶y艂am 6 s艂oik贸w 500 ml 


 Przygotowanie:


 S艂oiki wyparzam . Susz臋. Og贸rki myj臋 dok艂adnie.

 Koper r贸wnie偶 myj臋. Przek艂adam do Miski i zalewam zimn膮 wod膮, pozostawiam na ok 3 godziny. Wod臋 wylewam ,og贸rki osuszam. 

Na dno s艂oik贸w przek艂adam z膮bek czosnku,chrzan i koper. Og贸rki przek艂adam do s艂oik贸w.

 Do wrz膮tku dodaj臋 przypraw臋 do og贸rk贸w oraz s贸l. Mieszam a偶 s贸l si臋 rozpu艣ci. Przelewam do s艂oik贸w (tak by zalewa zakry艂a og贸rki. S艂oiki zakr臋cam. 

Odstawiam do g贸ry dnem do chwili a偶 s艂oiki b臋d膮 zimne. I mamy og贸rki na zim臋;)

Brak komentarzy:

DRUKUJ PRZEPIS

Print Friendly and PDF