13 lis 2017

ZNAKOMITE KAWY ZE SKLEPU-CZARNUSZKA




Poniedziałek, połowa dnia idealny czas na KAWĘ I ZAKUPY :) Tak tak:)

Filiżanka dobrej jakościowo i smakowo kawy da nam więcej siły na cały dzień.

A kto z  Nas nie lubi siąść w spokoju , na przerwie , z przyjaciółką czy po prostu od tak na szybko i napić się tego znakomitego napoju? 
 No właśnie :) Ja dziś mam tą cudowną przyjemność delektować się Kawą ze sklepu CZARNUSZKA 

  COŚ WIĘCEJ O KAWACH:
 
Kawy są zapakowane w bardzo efektowne opakowania z logo Firmy, które również posiadają bardzo poręczne i praktyczne zamykanie. 

Kawy, które posiadam nie są mielone.
Ziarna, posiadają tyle aromatu , że w chwili mielenia pachnie w całym domu. 

Świeżone zaparzona kawa smakuje idealnie. 

Smakowe kawy nie potrzebują już zbędnych dodatków w postaci syropów , cukrów bo same w sobie są idealne. 

Dostępne kawy :

KAWA ARABICA NATURALNA 


Co trzeba zrobić , żeby za kilka dni cieszyć się smakiem kaw? 

To bardzo proste:
Wystarczy wejść na stronę Sklepu  https://e-czarnuszka.pl/  
i zamawiamy :)


Jeśli ktoś nie lubi jednak kaw może w sklepie zamówić inne pyszności:) 

Co oferuje nam SKLEP CZARNUSZKA? 


-Herbaty 
-Kawy
-Przyprawy 
-Opakowania do kaw i herbat również te prezentowe
- Produkty Wędliniarskie 
- Zdrową Żywność
-Promocje 
 
Wybór produktów jest na prawdę bardzo duży. Ja jestem zadowolona i to bardzo :)

Zapraszam również do odwiedzenia FP CZARNUSZKA  i śledzenia :) 

Życzę WAM KOCHANI MIŁEGO DNIA Z KAWĄ LUB HERBATĄ :)

A już niedługo na moim blogu coś więcej na temat Kaw ze sklepu CZARNUSZKA :)










6 komentarzy:

blogierka pisze...

Dzięuję za wiadomość o sklepie- jestem kawoszem i dobrych zródeł kawy nigdy za wiele :)

Edyta Mój kawałek podłogi.pl pisze...

Uwielbiam takie kawy! Sama też chętnie kupuję podobne i mielę w domu :)

angelaopisuje pisze...

Istny raj dla takiego kawosza jak ja:)

Emily pisze...

kawa, kawa, kawa, ach każdy post o kawie przeczytam z przyjemnością :) ale ja mam pytanie z innej beczki, czy ten złoty koszyczek to lampka??

Unknown pisze...

Fajnie, że nie są mielone :) Zachowuje się więcej aromatu i na pewno lepiej smakują

Gotowaniepatki pisze...

Dziękuję :) tak ten koszyczek to lampka :)

DRUKUJ PRZEPIS

Print Friendly and PDF