21 wrz 2015

Pasta Serowo-Jajeczna

Uwielbiam pasty na kanapki. Nie dość, że świetnie smakują to są bardzo dobrym rozwiązaniem gdy nie ma pomysłu z czym zjeść kanapkę albo co zabrać do pracy. Moją propozycją tym razem jest pasta Serowo-Jajeczna. Pasta ta jest bardzo łatwa w wykonaniu, nie droga i szybka. Bardzo często dekoruję kanapki z pastą świeżym szczypiorkiem czy pietruszką. 

Pasta Serowo-Jajeczna
Składniki:
  • 3 Jajka Ugotowane na Twardo
  • 3 Ogórki( ja dałam konserwowe własnej roboty)
  • Ser Żółty ( ja dałam ok 6 plastrów Sera świętokrzyskiego)
  • szczypiorek ( ja dałam 3 łyżki mrożonego już posiekanego)
  • 3 plastry cebuli
  • 3 łyżeczki Jogurtu naturalnego ( ja dałam z probiotykiem)
  • 1 łyżeczka majonezu Kieleckiego
  • szczypta soli i  pieprzu
 Sposób Przygotowania:
  •  Jajka trę na grubych oczkach na tarce,
  •  Ser , cebulę, ogórki kroję w drobną kostkę,
  • Wsypuję szczypiorek,
  •  Dodaję pieprz oraz sól, 
  •  Dodaję jogurt oraz majonez,
  •  Całość dokładnie  mieszam, 
  • Pasta nadaje się od razu do spożycia, natomiast ja proponuję wstawić ją do lodówki na 30 minut. Smaki "przegryzą się"
Pastę tą trzymam w szczelnym pojemniku max do 3 dni. 
Smacznego 

Brak komentarzy:

DRUKUJ PRZEPIS

Print Friendly and PDF