20 wrz 2015

Pomidorówka na Indyku

Moją ulubioną zupą jak już wspominałam jest zupa pomidorowa:)
Dlatego jak tylko mogę kombinuję i ulepszam co chwile przepisy na tą zupkę. 
Tym razem zupka na Indyku, tą zupkę robiłam w Polsce, bo jak wiecie Indyczek jest bardzo tani a w dodatku zdrowy. Nie mogę się doczekać jak wrócę do Domu, pierwsze co zrobię tą zupę na delikatnym Indyku.
Polecam.

Pomidorówka na Indyku 
Składniki:
  • 1 szt-Podudzie z Indyka -można dodać Skrzydło albo Golonkę
  •  2.5 l Wody
  • Mały słoiczek Koncentratu Pomidorowego
  • 1 Marchewka
  • 1 Pietruszka
  • 1/2 Pora
  • 1 Rosołek Drobiowy
  • 2 Łyżki Wegety
  • 1 łyżeczka Pieprzu,
  • 1 łyżeczka  Lubczyku,
  • Kilka Ziaren Ziela Angielskiego ,
  • 4 Liście Laurowe
  • 2 łyżki natki pietruszki - Warto dać świeżą
  • 4łyżki Śmietany 12 %
  • 250 g makaronu - Ja dałam tym razem Muszelki
Sposób Przygotowania:
  •  Do dużego Garnka nalewam wody i wkładam Indyka
  •  Gotuję ok 1 godzinę
  • Obieram warzywa i dodaję w całości do Rosołu.
  • Następnie dodaję wszystkie przyprawy i zioła. 
  •  Gotuje aż wszystko będzie miękkie.
  •  Na koniec dodaję cały koncentrat po ok 5 minutach dodaję śmietankę
  •   Gotuję ok3-4minut. 
  • Zupę zdejmuje z palnika.
  •  Przecedzam by została sama zupa bez warzyw i mięsa.
  •   Między czasie gotuję makaron. 
  •  Zupę podaję z natką pietruszki i lubczykiem.
 SMACZNEGO

Brak komentarzy:

DRUKUJ PRZEPIS

Print Friendly and PDF