17 gru 2016

PYSZNE ŚNIADANIE Z JAGODAMI GOJI HELIO

Tak jak już wspomniałam mam przyjemność tym razem współpracować z HELIO. Dziś proponuję pyszne lekkie śniadanie na bazie suszone jagody goji HELIO oraz płatków ryżowych. Pyszne i sycące. 
Ziarna jagód goji HELIO zawierają β-karoten, ryboflawinę, selen i żelazo. Owoce te są źródłem białka, w skład którego wchodzi aż 18 aminokwasów.Zawierają błonnik,5 nienasyconych kwasów tłuszczowych z grupy omega-6. Ziarna goji są źródłem witaminy A, C, E oraz B1, B2 i B6, a także zawierają wapń, potas i cynk.
Polecam i zapraszam na stronę www.helio.pl oraz https://www.facebook.com/HelioBakalie
 

SKŁADNIKI:

10 g suszone jagody goji HELIO 
200 ml mleka 1.5%
5 łyżek płatków ryżowych 
1 łyżeczka cukru trzcinowego 

PRZYGOTOWANIE:

Mleko wlewamy do garnka. Następnie dodajemy płatki ryżowe. Gotujemy co jakiś czas  mieszając aż będą miękkie. 
Całość przelewamy do miseczki .
Posypujemy suszonymi jagodami goji HELIO. Można również posypać odrobiną cukru trzcinowego. 
SMACZNEGO

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

O super. Nie jadłam takiego śniadania. Lekko i zdrowo.

Pitraszefit pisze...

Bardzo fajna propozycja. Chętnie kupię takie Jagody. Pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

Dziś kupiłam składniki i zrobiłam. Pycha. To będzie moje częste menu śniadaniowe :)

DRUKUJ PRZEPIS

Print Friendly and PDF