1 lis 2017

ZDROWA ŻYWNOŚĆ ZE SKLEPU GALERIA HERBAT






Nie masz pomysłu na fajny prezent?


Lubisz dobrze i zdrowo się odżywiać? 
 

Uwielbiasz herbaty?


Nie masz czasu na chodzenie po sklepach w 
poszukiwaniu tego "czegoś"?

 

Mam idealne rozwiązanie :) 
 
Internetowy sklep 



Znajdziesz w nim : 
 
→Herbaty

→Suplementy

→Zdrową Żywność

→Zestawy Prezentowe

→Masła , Oleje,

→Bakalie

→Kawy

→Przyprawy

→Ziarna

→ Kasze

→Wyciskarki do soków

→Blendery

→Akcesoria
Produkty Bio

Ogromny wybór , niskie ceny, szybka
 wysyłka 

 Warto .


Byliście już na stronie? Zapraszam na pewno 
coś wybierzecie dla siebie :) Ja jestem zachwycona.

Nie zapomnijcie odwiedzić również FP Sklepu https://www.facebook.com/galeriaherbatsklep/.

PAMIĘTAJCIE ! 
 
Przy zamówieniach do 150 zł wysyłka 6 zł, od 150 zł Gratis
REWELACJA :)


Aby ułatwić Wam wybór przedstawie Wam co Ja wypatrzyłam w tym fajnym Sklepie :) Przy każdej nazwie znajduje się bezpośredni link /odnośnik do produktu w Sklepie :) Ułatwi Wam to szukanie i kupowanie :)


Zaczynamy :)


Herbaty :) Nie byle jakie , ten skład, ten smak , ten aromat. Idealne nie tylko na jesienno-zimowe wieczory :)











    Przyprawy :zdrowe , tanie , naturalne i bez

     chemii jestem na TAK . Idealne do dań,


    zup,past,sałatek, przystawek, ciast, deserów,

     kaw czy herbat .

    Do wyboru -do koloru.



Orzeszki, Słodycze – zdrowe , pyszne i nie drogie :) w dodatku wygodne opakowanie :) 






Wspaniałości prawda?
W dodatku te wszystkie produkty = 150 zł :) Tanio prawda? 
 

Dla mnie ten SKLEP jest idealny i na pewno nie są to moje ostatnie zakupy w nim :)




Już niedługo na moim Blogu i FP fajne przepisy z zastosowaniem niektórych produktów :) Zapraszam :)






9 komentarzy:

Gosia Z pisze...

Właśnie czytam iii z ciekawości weszłam na sklep. No bardzo duży wybór i ceny bardzo fajne. Po weekendzie robię zakupy :)

Twojegotowanie pisze...

Zaciekawił mnie słonecznik w czekoladzie? Dobry?

Gotowaniepatki.blogspot.co.uk pisze...

Powiem szczerze że nigfy takiego nie jadłam i na prawdę polecam. Nie jest za słodki. Fajnie wygląda jako dodatek np. Do ciasteczek czy deserów

Siostry Dają Radę pisze...

Ale super muszę zapamiętać ten sklep

świat toli pisze...

Asortyment faktycznie imponujący. Nie pijam kawy, po prostu nie lubię, ale za to jestem herbaciarzem :).

czerwona filiżanka pisze...

wow alaż tu dobroci, już idę na tą ich stronę zobaczyć co jeszcze tam mają dobrego

Beata Redzimska pisze...

Sklep z ziolami, herbatami, uwielbiam klimat i zapach takich sklepow, swiatynia natury. Pozdrawiam serdecznie Beata

Kasia Bolek pisze...

super, że jest coraz więcej miejsc gdzie można kupić dobrą żywność nawet nie wychodząc z domu. Ciekawi mnie też ten słonecznik w czekoladzie i płatki ziemniaków :)

Karolina | nicponwkuchni.pl pisze...

No proszę, muszę poszperać w produktach, bo właśnie mi się pokończyły i muszę nadrobić :) Dzięki!

DRUKUJ PRZEPIS

Print Friendly and PDF