3 lip 2018

PLACUSZKI Z BANANEM I JOGURTEM


Witam Was ;) Dziś piękny , słoneczny dzień 🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻
Dlatego zachciało mi się czegoś dobrego na śniadanie :)
Padło na sprawdzony przepis mojego autorstwa ---- Placuszki z Bananami i jogurtem
Z dowolnymi dodatkami ja podałam z owocami i powidłami malinowymi ;)
Bardzo smacznie rozpoczął się ten dzień ;)
Zapraszam również do polubienia mojej strony na FB https://www.facebook.com/gotowaniepatki/, będzie mi bardzo miło 😍
,🍽🍽🍽🍽🍽🍽🍽🍽🍽🍽🍽🍽🍽🍽🍽🍽
Przepis na 25 sztuk , średnica ok 5 cm :
1 szklanka mąki pszennej
1 banan
1 jajko
1/2 szklanki mleka
1/2 szklanki jogurtu naturalnego lub bananowego
1 łyżka cukru np.trzcinowego
Szczypta soli
1 łyżeczka proszku do pieczenia
Olej do smażenia np.rzepakowy czy kokosowy
Dowolne dodatki: owoce,jogurt,śmietana,powidła .

Przygotowanie:

1.W misce rozgniatamy widelcem banana.
2.Dodajemy mleko,jogurt,jajko,cukier,sól,proszek.
3. Dokładnie łączymy za pomocą widelca lub trzepaczki kuchennej .
4. Następnie na koniec dodajemy mąkę. Mieszamy dokładnie. Masa nie będzie bardzo gęsta .
5. Rozgrzewam olej na patelni,za pomocą łyżki (dużej) nabieram porcje ciasta i robię placuszki średnica ok 5 cm.
6. Smażę na rumiano z obu stron.
Podaję na ciepło

Brak komentarzy:

DRUKUJ PRZEPIS

Print Friendly and PDF