5 lip 2017

STRAGAN ZDROWIA i znakomite produkty



Od jakiegoś czasu mam przyjemność współpracować ze sklepem STRAGAN ZDROWIA 
i testować kilka wybranych produktów z szerokiej gamy jakie są dostępne w ofercie. 

Sklep https://www.straganzdrowia.pl/  posiada ogromny asortyment zdrowych produktów. Szczerze jeszcze nigdy nie widziałam w żadnym sklepie tak dużego wyboru. Każdy znajdzie coś dobrego i odpowiedniego dla siebie .

W Stragan Zdrowia pl  możemy znaleźć :

✔Suplementy i  Superfoods 
✔Zdrową  Żywność 
✔Kosmetyki Naturalne
✔Książki 
✔Fajne Promocje 

A teraz coś więcej o produktach które dostałam od Sklepu.



✔Sproszkowana liofilizowana aronia.
✔Liofilizowana aronia to koncentrat, który posiada około 10 razy większą zawartość witamin i minerałów niż jego świeży odpowiednik.
✔Produkt nie zawiera glutenu, laktozy i cukru.
 Byłam bardzo ciekawa tego produktu. Od razu przygotowałam koktajl. 
✔Smak jak dla mnie idealny . Intensywny , lekko kwaśny a co dla mnie ważny nie jest słodki. 
✔Zapach również zachęca do spróbowania. 
✔Bardzo ładny fioletowo-granatowy kolor. 
Na pewno będzie moim stałym składnikiem koktajli . 
Z czystym sercem polecam w 100 %.  
 Produkt znajdziecie klikajać w link ----- https://www.straganzdrowia.pl/pl/p/Aronia-Lio-Shake-50g/4032




 


✔Słodki smak morwy i wytrawny surowej czekolady to bardzo ciekawe połączenie. Idealna przekąska zarówno dla dorosłych jak i dzieci.  
✔Jestem osobą która nie lubi za słodkich przekąsek . Ta jest dla mnie idealna. 
✔Kiedy otworzyłam opakowanie od razu poczułam intensywny zapach czekolady. 
✔Zawierają bardzo fajny,zdrowy i naturalny skład :
✔Czekolada 65% (ziarno kakaowca, cukier palmowy, masło kakaowe), morwy białe 35%.Zawartość kakao 60%.
Jestem zachwycona. 
Również z czystym sumieniem polecam w 100 % . 





✔Czekolada tworzona ręcznie przez Mistrza Polski Cukierników Mirosława Pelczara z najlepszej jakości prawdziwej czekolady oraz naturalnych, świeżych bakalii, przypraw i owoców liofilizowanych.
✔Ta czekolada zawiera  same dobre produkty , bez sztucznych dodatków. 
✔Czekolada smakuje obłędnie. 
✔Gorzka czekolada połączona z suszonymi truskawkami oraz pigwą.  
✔Owoców jest dużo, nie ma pustych miejsc. 
✔Czekolada jest twarda i bardzo intesywna. 
✔Dla mnie połączenie idealne.
✔Cena adekwatna do jakości.  

Sklep Stragan Zdrowia posiada również czekolady w innym połączeniu smakowym min.  
czy 
  
Na prawdę warto spróbować :) 





✔Pyszna Konfitura z Papryki. 
✔Ekologiczna 
✔ Wykonana z naturalnych składników
✔ Bez konserwantów czy ulepszaczy
✔Idealna do kanapek, mięs, wędlin,serów, pasztetów
✔Jako dodatek do krakersów,naleśników
✔Jako baza do zapiekanek
✔Po otwarciu słoiczka od razu chce się spróbować
✔Zapach konfitury jest delikatny ale bardzo przyjemny 
✔Polecam w 100 %
Na stronie sklepu dostępne są również inne Konfitury min. Z Poziomki 

Link do Konfitury z Papryki znajdziecie TU---https://www.straganzdrowia.pl/pl/p/Konfitura-z-papryki-Bio-200g/3854

Moje osobiste wrażenia po testowaniu produktu Sklepu  https://www.straganzdrowia.pl/
są bardzo pozytywne.
 Bardzo dobra jakośc jak i smak ,
 są zdrowe a przedewszystkim nie drogie.
 Z czystym sumieniem polecam zakupy w tym Sklepie. 





8 komentarzy:

Gotujemyrazem pisze...

Weszłam na link sklepu. Ogromny wybór. Jutro siadam do komputera i robię zamówienie. Super, dzięki za fajny opis . Zamówie na pewno czekoladę z owocami i tą Aronię do koktajli. Musi być pyszna. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

kasia m pisze...

Nigdy nie słyszałam o tym sklepie. Fajnie że zrobiłaś takie testy i wsadziłaś realne zdjęcia produktu. Jestem ciekawa zastosowania tej Aroni . Może jakies przepisy? Fajnie by było. A może Pani przetestować np Kasze albo jakieś dodatki? Skusiłabym się na zakup ale wolałabym najpierw taki test. Proszę o odpowiedź.

gotowaniepatki pisze...

Pani Kasiu oczywiście dam przepisy. A co do innych testów ze sklepu to niesstety nie mogę obiecać. Zobaczymy. Pozdrawiam i dziękuję za komentarz.

jakaja pisze...

o tak zjadłabym tą konfiturę :) Musi być pyszna,

Jurek pisze...

A czy będą testy np. słodyczy?

gotowaniepatki pisze...

Jurku nie mam pojęcia na dzień dzisiejszy. Fajny pomysł może zrobię z innej firmy. Zobaczymy.

Beata pisze...

Powiem, że trochę mnie zachęciłaś do zakupy tych produktów, warto spróbować :P

Remikk pisze...

Same Pyszności

Printfriendly

Print Friendly and PDF