28 sie 2018

DOMOWA ZAPIEKANKA Z DOMOWYM SOSEM


Znakomita zapiekanka na bietce z kurczakiem i domowym sosem. Smakuje rewelacyjnie, robi się ją szybko. Jest idealna dla małego i dużego . 
ps. przepraszam za jakość zdjęcia , pozostało mi tylko to a bardzo chciałam się podzielić z Wami tym  przepisem mojego autorstwa.Zapraszam :)


Zapraszam do polubienia mojej strony na FB https://www.facebook.com/gotowaniepatki/ oraz śledzenia na Instagramie https://www.instagram.com/gotowaniepatki/ ,oraz odwiedzenia mojego Bloga -- https://gotowaniepatki.blogspot.com/ będzie mi bardzo miło

SKŁADNIKI NA 8 Połówek:

Sos

  • 2 łyżki ketchupu
  • 2 łyżki majonezu
  • 1 łyżka musztardy
  • 1 łyżka drobno siekanej natki
  • 1 łyżka suszonej cebulki lub prażonej
  • 10 dag sera tartego

Bagietka

  • 4 bagietki ok 15 cm
  • 2 filety z kurczaka
  • Przyprawy:
  • 1 łyżeczka soli,
  • 1/2 łyżeczki pieprzu,
  • 1 łyżka papryki mielonej wędzonej,
  • 1/2 łyżeczki papryki ostrej mielonej
  • Olej do smażenia
  • 1 papryka
  • 1 pęczek dymki
  • 1 cebula czerwona
  • 15 dag sera żółtego tartego
PRZYGOTOWANIE:

 Filety z kurczaka myję, osuszam i kroję w kostkę. Doprawiam solą, pieprzem, papryką wędzoną i papryką mieloną ostrą. 

 Na patelni rozgrzewamy olej dodajemy mięso, smażymy na rumiano. Mięso przekładamy do osobnej miski.

Międzyczasie myjemy paprykę i dymkę, kroimy drobno.

 Cebulę obieramy i kroimy w kostkę. Dusimy na tym samym oleju co smażyliamy mięso . Wystarczy kilka sekund. Międzyczasie przygotowujemy sos.

Łączymy wszystkie składniki sosu. Mieszamy.

Bagietki przekraczamy wzdłuż (jeśli są za długie możemy na pół a potem wzdłuż). Każda część smarujemy sosem,przekładamy warzywa i mięso .posypujemy tartym serem.

Pieczemy w piekarniku ok 5 min w 200 stopniach aż ser się rozpuści.

Smacznego.


 

Brak komentarzy:

DRUKUJ PRZEPIS

Print Friendly and PDF