22 lis 2018

PLACUSZKI WARZYWNE




Nie wiedziałam co dziś zrobić na obiad. Nie chciałam za długo stać przy "garach" . Nie miałam również ochoty na mięso , ryby, kasze. Postanowiłam zrobić placuszki warzywne i to był dobry wybór. Zrobiłam je zupełnie inaczej niż do tej pory - dzięki sokowirówcec. TAK :) SOKOWIRÓWCE:) Jesteście ciekawi jak? Zapraszam :) Podałam je z sosem czosnkowym i sałatą. Uwielbiam takie dania. Polecam i zapraszam.

Zapraszam do polubienia mojej strony na FB https://www.facebook.com/gotowaniepatki/ oraz śledzenia na Instagramiehttps://www.instagram.com/gotowaniepatki/ 
Będzie mi bardzo miło 


SKŁADNIKI NA OK 16-18 sztuk:


  • 2 cukinie
  • 2 duże marchewki
  • 4 ziemniaki
  • 2 ząbki czosnku
  • Sól i pieprz do smaku
  • 1 łyżeczka oregano
  • 1 łyżeczka czosnku mielonego
  • 2 jajka
  • 3 łyżki mąki pszennej
  • Olej rzepakowy do smażenia
PRZYGOTOWANIE:

 Cukinie ,marchew i ziemniaki i czosnek obieramy a następnie przeciskamy przez sokowirówkę.Sok wylewam . Miąższ przekładam do miski. Jeśli nie mamy sokowirówki warzywa trzemy na tarce na małych oczkach. Odciskami nadmiar soku. Do warzyw dodajemy jajka ,mąkę i przyprawy.

Dokładnie mieszamy.

Na patelni rozgrzewamy olej rzepakowy. Za pomocą łyżki nakładam porcję ( 1 łyżka jedna porcja ).

Lekko zgniatam. Smażę na rumiano z obu stron. Podaję z sosem czosnkowym i sałatą. Smacznego.

Brak komentarzy:

DRUKUJ PRZEPIS

Print Friendly and PDF