10 gru 2018

Chrupiące kotleciki z indyka


 Kotleciki to chyba pozycja nr 1 na Moim Blogu najczęściej czytana przez Moich Czytelników. Lubimy jak kotleciki są chrupiące z zewnątrz a miękkie i soczyste w środku. Nie ważne czy są warzywne , rybne czy mięsne, dobrze doprawione i przygotowane , zawsze nam smakują. 
Tym razem skusiłam się na kotleciki z indyka z płatkami owsianymi , natką pietruszki w niesamowicie chrupiącej Panierce od Skworcu  . Przetestowałam i wypróbowałam wiele różnych panierek , ale ta jak dla mnie sprawdziła się w 100 %. Nawet Mój Mąż był zachwycony . 
Linki do Sklepu SKWORCU oraz do produktów w składnikach . Polecam . 


Zapraszam do polubienia mojej strony na FB https://www.facebook.com/gotowaniepatki/ oraz śledzenia na Instagramiehttps://www.instagram.com/gotowaniepatki/  Będzie mi bardzo miło



SKŁADNIKI NA 15 SZTUK Kotletów :

 
Dodatkowo:

PRZYGOTOWANIE:
  
Wszystkie składniki kotlecików dokładnie łączymy ze sobą w dużej misce. Wyrabiamy ręką kilka chwil tak by masa mięsna była plastyczna. 

W dłoniach formujemy kotleciki wielkości połowy dłoni , lekko uklepujemy. 

Panier wysypujemy na talerz ( będzie nam łatwiej panierować) a następnie obtaczamy dokładnie i dość grubo kotlety ze wszytskich stron. 

Na patelni rozgrzewamy olej , zmniejszamy ogień,  układamy kotlety , smażymy ze wszytskich stron na rumiano. Podajemy z ulubionymi dodatkami. 
 SMACZNEGO


 




Brak komentarzy:

DRUKUJ PRZEPIS

Print Friendly and PDF