2 lut 2019

Wygodnie, zdrowo- Aquaphor


Witam Was w tą piękną Sobotę :) Od jakiegoś czasu mam przyjemność testować bardzo fajny , przydatny produkt , który według mnie powinien być w każdnym domu ... a mowa tu o Dzbanku filtrującym Aquaphor Onyx
Zarówno dla Mnie jak i całej mojej rodziny picie wody w ciągu dnia to podstawa. Wypijamy jej kilka litrów dziennie. Niestety wody które pijemy zazwyczaj są w plastikowych butelkach..nie dość , że nie sprzyja to środkowisku to również w skali miesiąca jednak trochę wydaje się pieniędzy na tego typu dobro. Natomiast picie tzw"kranówki" nie zawsze jest zdrowe...Czesto taka woda jest chlorowana , pełna "kamienia"i niestety nie nadaje się do picia dla każdego. 

W dzbanku filtrującym Onyx znajduje się wkład B25Mg, który jest najnowszym osiągnięciem technologicznym Aquaphor. Dzięki  właściwościom materiałów filtrujących , wkład ten nie tylko zapobiega osadzaniu się kamienia, ale również dba o nasze serce, wzbogacając wodę w magnez. B25Mg zawiera włókno Aqualen, dzięki któremu skutecznie usuwa jony metali ciężkich (np. rtęć, ołów), a także usuwa z wody m. in. chlor, fenol, pestycydy, żelazo, niwelując nieprzyjemny posmak i zapach wody.

Przyznajcie brzmi fajnie i zdrowo? No właśnie :) 

Podsumowując ...jakie jest moje odczucie?

  •  Wygląd- świetnie nadaje się do każdej kuchni , styl vintage , elegancja i prostota
  • Pojemność - 2.1 l co daje nam ok 8 szklanek czystej ,zdrowej wody 
  • Wygoda- owalny kształt, poręczna rączka , szczelnie zamykany co uniemożliwia wylanie się wody
  • Użytkowanie- łatwo się myje , filt (zmienia się po ok 200 l przefiltrowanej wody ),
  • Zastosowanie- my wodę z tego dzbanka stosujemy praktycznie do wszytskiego: gotujemy wodę w czajniku np na mleko dla dziecka , pijemy bezpośrednio , używamy do zup , sosów , do mycia zębów...
  • Moje obserwacje : stosując ten dzbanek zauważyła nie tylko oszczędność pieniędzy , zero kamienia w czajniku , wygodę  ale również to , że zawsze mam czystą , świeżą i zdrową wodę pod ręką :) 
   Z czystym Sercem POLECAM TEN PRODUKT  

Zapraszam do odwiedzenia sklepu i strony AQUAPHOR
Dzbanek z filtrem możecie kupić pod linkiem --- ONYX
O innych produktach dowiedzie się tu ---SKLEP







Brak komentarzy:

DRUKUJ PRZEPIS

Print Friendly and PDF